dimarts, 12 de març del 2013

AVUI UNA FUNDA PEL MÒBIL DE LA PADRINA

Aquesta vegada una cosa petita.
La padrina del Nil em va demanar una funda pel mòbil i mentres el  Nil entrenava a futbol la vem tenir llesta!.
És molt sencilla de fer, us deixo l'enllaç on està perfectament explicada.


Sencilla, ràpida i útil (una mica hivernal, això si...i ara que ve la primavera....bé què hi farem aviat n'haurem de fer una altre, oi?  je je je)



Gràcies padrina per fer-me les fotos (ja sabeu que soc un autèntic desastre en pensar de fer fotos de tot.....) i gràcies per aquestes mans tant cuidades (perquè no dir-ho, les meves no són iguals no...)

Anna

7 comentaris:

  1. El mòbil no passarà fred, això segur! ara de cara a la primavera, l'hi pots fer un modelet de fil. Jo havia fet una funda de ganxet per la càmara, però me la van robar (suposo que no per la funda, jeje, sinó per la càmara).

    ResponElimina
  2. La padrina d'hauria estar ben contenta amb aquesta funda i el mòbil ben calen tonet. Molt Xula la funda. ;)

    ResponElimina
  3. Molt xula, Anna!
    I a veure si fas fotos de tots els teus treballs que el blog és per compartir-los! Ja!ja!ja! Muuuuuak!

    ResponElimina
  4. Si, si, una funda molt xula, i còmoda!
    Moltes gràcies!
    La Padrina ;)

    ResponElimina
  5. Nena, ets un crack!!! T'ha quedat super bé!
    Doncs gràcies per l'enllaç, segurament m'atreviré a fer-lo.
    Muaks!

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt xula!!!! m'agrada els colors de la llana.
    Anna

    ResponElimina