diumenge, 17 de novembre del 2013

SAMARRETA PEL NIL

Molt de temps...massa temps sense actualitzar el blog....M'encanta seguir els vostres blogs i m'encanta tenir-ne un per compartir els petits projectes que vaig fent (jo me'l prenc com el meu diari personal).
No he deixat mai de seguir blogs,  n'aprenc moltíssim i també m'ajuda tant!, només he estat una mica més "inactiva" del que és normal en mi (i no per falta de ganes!) a vegades no tens l'humor, el temps, el motiu per escriure o simplement no et trobes prou bé i reserves forces per altres coses.

Ara ja està! us vull ensenyar la meva primera samarreta que vaig fer aquest estiu amb una aplicació de les meves amigues i veïnes de  Desedamas. Mai havia fet punt de festó i he de confessar que, tot i que la costura no és lo meu, m'ho vaig passar pipa i en una tarda ja la vem tenir llesta.

Així doncs som-hi!

Les aplicacions les va triar el Nil durant la fira de Sitges i la va estrenar el dia del Festival de Final de Curs.
Per la part de davant el  planeta i la nau espacial...

A l'esquena...................no podia ser una altra cosa, oi? ja ja ja

Fins quan? espero que no passin uns altres 7 mesos més, però prefereixo no prometre res i anar fent dia a dia.

Anna

7 comentaris:

  1. Com m'alegro de que tornis per aquí. La samarreta es preciosa, el Nil ha d'estar encantat.

    Molts petonets

    ResponElimina
  2. Anna!!!!!! Benvinguda altra cop per aquí!!!! Així m'agrada!!! Xulíssima la samarreta, un bon salt a la costura!!!
    Muaks

    ResponElimina
  3. Eeeeeeeooooo!!!!! Annaaaaaa!!!!!! que bé retrobar-te!!!!!
    la samarreta una xulada!!! ja veuràs com això de cosir aplicacions
    enganxa com el ganxet! per cert, estic ben intrigada de veure què se'n va fer de tots els grannys
    que tens fotografiats a la capçalera! m'encanten i m'agradaria veure on van anar a parar! jajajaja!
    Muuuuuuuuuuak!!!

    ResponElimina
  4. Benvinguda de nou per aquí! i la samarreta, super-xula.

    ResponElimina
  5. Benvinguda, Anna!! Ben fet ;)! La samarreta m'agrada molt. Aviat veurem més projectes :))??

    ResponElimina
  6. M'encanta la samarreta, Anna

    ResponElimina